.

Detalii Software Restaurant…

Pro Software a realizat sistemul Software Restaurant pentru evidența vânzărilor și gestiunii unităților cu servire la masă (Restaurant, Pizzerie, Cafenea, Bar etc.), compus din două secțiuni:

  • Front-Office pentru Marcaj produse (Vânzări), la care au acces toți operatorii (pe bază de parolă/card de acces)
  • Back-Office pentru Managementul afacerii, la care au acces doar managerul/șeful de sală (pe bază de parolă/card de acces)

Sistemul poate fi adaptat pentru a răspunde cerințelor dv. și a se potrivi cât mai bine pe specificul unității dv.

Software Servire Restaurant – Front-Office 

FUNCȚIONALITĂȚI SOFTWARE RESTAURANT – MODUL SERVIRE


  • Operatorii au acces securizat în sistem, pe baza de parolă/card de acces.
  • Mesele indică prin culori diferite pe ecran stare lor (liberă, ocupată)
  • Pentru o operare rapidă, produsele sunt grupate pe categorii configurabile, conform meniului sau oricăror alte criterii stabilite de manager: ciorbe, preparate la grătar, garnituri etc.
  • Operatorul poate selecta la fel de simplu și cerințele speciale ale clienților privind modalitatea de preparare pe orice produs (fără sare, fără sos iute, bine prăjit etc.). Ele au fost prevăzute ca o categorie specială lângă celelalte categorii de produse. Modalitățile de preparare vor fi definite de manager, prin Back-Office.
  • Marcarea produselor comandate, fie în sistem touch-screen, POS all-in-one, fie cu mouse-ul se face printr-o simplă atingere a ecranului sau un simplu click pe butonul/imaginea produsului. La selectare, sistemul adaugă automat 1 buc. La atingerea multiplă a aceluiași produs, softul adaugă la cantitate câte o bucată.
  • Procedura de stornare se face simplu, cu un click (cu sau fără confirmare prin parolă de nivel manager). Stornarea se poate realiza și din Modulul Manager – Back Office.
  • Transmiterea comenzilor către secții se face prin listarea pe imprimante de departament (kitchen printere).
  • Întocmirea Notelor de plată – cu posibilitatea de personalizare, prin imprimarea unui Logo configurabil și a unor texte în antet / subsol).
  • Introducerea plății prin diverse modalități de plată (cash, card, tichete), cu transmiterea către casa de marcat a comenzii de imprimare a Bonului fiscal.
CERINȚE HARDWARE FRONT-OFFICE

  • Operarea în acest sistem se poate face, în funcție de bugetul dv., prin ORICARE dintre variantele de mai jos:
    • pe un calculator cu TOUCHSCREEN, prin operarea direct pe ecranul senzitiv cu degetul sau cu un pen
    • pe un calculator cu ecran normal (format din unitate centrală + tastatură + mouse), cu ajutorul MOUSE-ului 
    • pe un laptop cu touchscreen
    • pe un laptop cu ecran normal prin touchpad sau cu mouse-ul
    • pe un POS all-in-one.
  • Listarea Notelor de comandă pe departamente (Bar, Bucătărie, Salate, Gelaterie…) se face pe orice imprimantă de departament (kitchen-printer), cu lățimea maximă a hârtiei de 80 mm.
  • Pentru imprimarea din calculator a Bonului fiscal, este necesară conectarea unei Case de marcat, pe care o puteți achiziționa numai de la dealerii autorizați, specializați pe vânzarea acestor aparate. 

Funcționalități Software Restaurant – Modul Back-Office Manager


  • Acces securizat pe bază de parolă/card de acces
  • Configurare mese, meniu, produse, moduri de preparare, ospătari/manager (cu alocare drepturi de acces), casa de marcat (cote de TVA, cale fișier de transmis către casa de marcat) și nota de plată (inclusiv cu setarea unui logo sau al unor texte/informații de listat pe Nota de plată în antet sau în subsol.
  • Vizualizare bază de date vânzări, cu detalii pe fiecare Notă, inclusiv cantitatea și prețul inițial al produselor (apar evidențiate cu roșu produsele stornate sau pentru care s-a acordat discount).
  • Acordarea de discount și stornarea se pot face de către manager.
  • Rapoarte diverse de vânzări, încasări – pe ospătari, pe perioadă, pe modalități de plată.
  • Inchidere/deschidere zi
  • Preț: de la 300 euro

Software Restaurant – Back-Office